|
Tehniskie dati
Vispārīgie dati
Garums, mm
|
9 960
|
Platums, mm
|
2 500
|
Augstums (ar mirgojošo bākuguni), mm
|
3 620
|
Bāze, mm
|
5 950
|
Priekšējo un pakaļējo riteņu sliede, mm
|
2 000
|
Priekšējo riteņu slīpuma leņķis, mm
|
±20
|
Svārstības horizontālajā plaknē, grādi
|
±15
|
Ekspluatācijas masa, kg
|
13 900
|
Saliekamie rāmji uz abām pusēm, grādi
|
30
|
Greidera vērstuve
Greidera vērstuves bāze, mm
|
2 700
|
Greidera vērstuves garums pēc sānu nažiem, mm
|
3 744
|
Vērstuves sānu izvirze uz abām pusēm attiecībā pret vilces rāmi, mm
|
800
|
Greidera vērstuves pagrieziens, grādi
|
360
|
Nogriežamās nogāzes leņķis, grādi
|
90
|
Vērstuves pacēluma augstums virs atbalsta virsmas, ne mazāk par mm
|
350
|
Nolaišana zemāk par atbalsta virsmu, ne mazāk par mm,
|
400
|
Buldozera vērstuve
Tips: nepagriežams / pagriežams
|
|
Garums, mm
|
2 527/3 090
|
Augstums ar nazi, mm
|
860
|
Griešanas leņķis, grādi
|
55
|
Pagrieziena leņķis, grādi
|
0/±28
|
Nolaišana zemāk par atbalsta virsmu, ne mazāk par mm,
|
50
|
Irdinātājs
Irdināšanas platums, mm
|
1 318
|
Irdināšanas dziļums, ne mazāk par mm,
|
260
|
Augstums ar nazi, mm
|
3
|
Dzinējs
Vispārīgie dati Cummins (GB)
Deutz (DE)
Tips: nepagriežams
|
Turbopūte
|
Turbopūte
|
Cilindru skaits
|
6
|
4
|
Kopējais apjoms, l
|
5,88
|
4,764
|
Nominālā jauda. kW (z.s.)
|
121(165)/107 (145)
|
104 (141)
|
Kloķvārpstas griešanās frekvence, apgr/min
|
2 200/2 300
|
2 200
|
Nominālais griezes moments, Nm
|
590/ 450
|
580
|
Degvielas īpatpatēriņš ar nom. jaudu, g/z.s.-h
|
165/ 135
|
165
|
Transmisija
Pārnesumkārba Zahnrad Fabrik (de) Dana (US)
Tips:
|
Hidromehāniskā
|
Hidromehāniskā
|
Pārnesumu skaits
|
|
|
uz priekšu
|
6
|
6
|
atpakaļ
|
3
|
3
|
Hidromehāniskā transmisija ļauj īstenot dzinēja noslogošanu visekonomiskākajā režīmā, atvieglot operatora darbu, samazinot pārnesumu pārslēgšanas biežumu.
Tilti
Priekšējais tilts
Konstrukcija atvieglo tilta sijas šūpošanos līdz 15º uz abām pusēm. Riteņu slīpums līdz 20º pa kreisi un pa labi, riteņu pagrieziena leņķis līdz 45º. Savienojumā ar maksimāli pagrieztu rāmi, riteņu slīpumu un pagriezienu, autogreiderim pagrieziena rādiuss ir līdz 6,8 m no ārējā riteņa.
Aizmugurējais tilts
Tandēma tipa līdzsvarošanas ratiņi ar pašbloķējošos diferenciāli (Vācija) un iebūvētām disku bremzēm eļļas vannā katram ritenim (Vācija).
Darba aprīkojums
Autogreidera galvenais darba aprīkojums – greidera vērstuve, kas sastāv no vērstuves, vilces rāmja un griešanas leņķa maiņas balsteņiem. Vērstuve ir izgatavota no leģēta tērauda, ar nomaināmiem nažiem. Vilces rāmis ir viengabalmetināta kārbveida konstrukcija. Griezulis ir izgatavots no viengabala kaluma.
Nomaināma tipa robots vainags ar sazobi pa iekšējo diametru. Papildu darba aprīkojums ir irdinātājs un buldozera vērstuve.
Nivelēšanas sistēma.
ASV ražojuma automātiskā nivelēšanas sistēma būtiski paaugstina ceļu būves un celtniecības darbu ražīgumu un precizitāti. Izmantojot leņķa, lāzera un ultraskaņas devējus, sistēma automātiski iztur uzdoto šķērsslīpumu un vērstuves augstumu un formē ceļa garenprofilu un šķērsprofilu precīzā atbilstībā projektam.
Precizitātes raksturlielumi:
augstums ±5 mm
slīpumi ±0,1% diapazonā ±100%
Kabīne
Kabīne ir vienvietīga, vienlaidmetāla, ar aizsardzību pret apgāšanos un no krītošiem priekšmetiem (sistēma ROPS un FOPS).
Rada komfortablus apstākļus operatora darbam, veidojot optimālu mikroklimatu, ko nodrošina apsilde (Vācija), siltuma un skaņas izolācija, stūres statņa un darba krēsla ergonomika, kā arī interjers un optimāla pārskatāmība. Visas sānu ailas ir maksimāli iestiklotas.
Pēc pasūtījuma tiek komplektēta ar kondicionētāju un vācu ražojuma operatora krēslu, itāļu ražojuma stūres statni.
Hidraulika
Darba spiediens hidrosistēmā ir 16 MPa. darba aprīkojuma hidrosistēmā kā sadalošā ierīce tiek izmantoti divi monobloka hidrosadalītāji (Itālija), kas savā starpā ir secīgi savienoti.
Drošības vārstulis ir noregulēts uz 16 MPa spiedienu (160 kgs/cm2).
Bremžu sistēma
Disku bremzes eļļas vannā katram dzenošajam ritenim.
Hidrauliskā vadība ar hidropastiprinātāju, ar divām neatkarīgām kontūrām uz katru aizmugurējā tilta asi.
Ir rezerves (avārijas) bremze, kas nostrādā, atslēdzoties darba aprīkojuma hidrosistēmas sūknim.
Tiek komplektēts ar bremzes pedāli ar itāļu ražojuma hidropastiprinātajiem.
|