LatTrak - traktoru rezerves daļu tirdzniecība, traktoru apkope
LatTrak - traktoru rezerves daļu tirdzniecība, traktoru apkope
Latviski По-русски
Greiders A-122
Tehniskie dati
 

Vispārīgie dati
 
Garums, mm
9 960
Platums, mm
2 500

Augstums (ar mirgojošo bākuguni), mm

3 620
Bāze, mm
5 950

Priekšējo un pakaļējo riteņu sliede, mm

2 000

Priekšējo riteņu slīpuma leņķis, mm

±20

Svārstības horizontālajā plaknē, grādi

±15

Ekspluatācijas masa, kg

13 900

Saliekamie rāmji uz abām pusēm, grādi

30
 
Greidera vērstuve
 

Greidera vērstuves bāze, mm

2 700

Greidera vērstuves garums pēc sānu nažiem, mm

3 744

Vērstuves sānu izvirze uz abām pusēm attiecībā pret vilces rāmi, mm

800

Greidera vērstuves pagrieziens, grādi

360

Nogriežamās nogāzes leņķis, grādi

90

Vērstuves pacēluma augstums virs atbalsta virsmas, ne mazāk par mm

350

Nolaišana zemāk par atbalsta virsmu, ne mazāk par mm,

400
 
Buldozera vērstuve
 

Tips: nepagriežams / pagriežams

 
Garums, mm
2 527/3 090

Augstums ar nazi, mm

860

Griešanas leņķis, grādi

55

Pagrieziena leņķis, grādi

0/±28

Nolaišana zemāk par atbalsta virsmu, ne mazāk par mm,

50
 
Irdinātājs
 

Irdināšanas platums, mm

1 318

Irdināšanas dziļums, ne mazāk par mm,

260

Augstums ar nazi, mm

3
    
Dzinējs
 
Vispārīgie dati                                                                              Cummins (GB)
Deutz (DE)
 

Tips: nepagriežams

Turbopūte
Turbopūte
Cilindru skaits
6
4

Kopējais apjoms, l

5,88
4,764

Nominālā jauda. kW (z.s.)

121(165)/107 (145)
104 (141)

Kloķvārpstas griešanās frekvence, apgr/min

2 200/2 300
2 200

Nominālais griezes moments, Nm

590/ 450
580

Degvielas īpatpatēriņš ar nom. jaudu, g/z.s.-h

165/ 135
165
 
Transmisija
 
Pārnesumkārba                                                                        Zahnrad Fabrik (de)  Dana (US)
Tips:
Hidromehāniskā
Hidromehāniskā

Pārnesumu skaits

 
 
uz priekšu
6
6
atpakaļ
3
3
 

Hidromehāniskā transmisija ļauj īstenot dzinēja noslogošanu visekonomiskākajā režīmā, atvieglot operatora darbu, samazinot pārnesumu pārslēgšanas biežumu.

Tilti
 
Priekšējais tilts

Konstrukcija atvieglo tilta sijas šūpošanos līdz 15º uz abām pusēm. Riteņu slīpums līdz 20º pa kreisi un pa labi, riteņu pagrieziena leņķis līdz 45º. Savienojumā ar maksimāli pagrieztu rāmi, riteņu slīpumu un pagriezienu, autogreiderim pagrieziena rādiuss ir līdz 6,8 m no ārējā riteņa.

Aizmugurējais tilts

Tandēma tipa līdzsvarošanas ratiņi ar pašbloķējošos diferenciāli (Vācija) un iebūvētām disku bremzēm eļļas vannā katram ritenim (Vācija).

Darba aprīkojums

Autogreidera galvenais darba aprīkojums – greidera vērstuve, kas sastāv no vērstuves, vilces rāmja un griešanas leņķa maiņas balsteņiem. Vērstuve ir izgatavota no leģēta tērauda, ar nomaināmiem nažiem. Vilces rāmis ir viengabalmetināta kārbveida konstrukcija. Griezulis ir izgatavots no viengabala kaluma.

 Nomaināma tipa robots vainags ar sazobi pa iekšējo diametru. Papildu darba aprīkojums ir irdinātājs un buldozera vērstuve.
 
Nivelēšanas sistēma.

ASV ražojuma automātiskā nivelēšanas sistēma būtiski paaugstina ceļu būves un celtniecības darbu ražīgumu un precizitāti. Izmantojot leņķa, lāzera un ultraskaņas devējus, sistēma automātiski iztur uzdoto šķērsslīpumu un vērstuves augstumu un formē ceļa garenprofilu un šķērsprofilu precīzā atbilstībā projektam.

Precizitātes raksturlielumi:
augstums ±5 mm

slīpumi ±0,1% diapazonā ±100%

Kabīne

Kabīne ir vienvietīga, vienlaidmetāla, ar aizsardzību pret apgāšanos un no krītošiem priekšmetiem (sistēma ROPS un FOPS).

 Rada komfortablus apstākļus operatora darbam, veidojot optimālu mikroklimatu, ko nodrošina apsilde (Vācija), siltuma un skaņas izolācija, stūres statņa un darba krēsla ergonomika, kā arī interjers un optimāla pārskatāmība. Visas sānu ailas ir maksimāli iestiklotas.
 Pēc pasūtījuma tiek komplektēta ar kondicionētāju un vācu ražojuma operatora krēslu, itāļu ražojuma stūres statni.
 
Hidraulika

Darba spiediens hidrosistēmā ir 16 MPa. darba aprīkojuma hidrosistēmā kā sadalošā ierīce tiek izmantoti divi monobloka hidrosadalītāji (Itālija), kas savā starpā ir secīgi savienoti.

 Drošības vārstulis ir noregulēts uz 16 MPa spiedienu (160 kgs/cm2).
 
Bremžu sistēma

Disku bremzes eļļas vannā katram dzenošajam ritenim.

Hidrauliskā vadība ar hidropastiprinātāju, ar divām neatkarīgām kontūrām uz katru aizmugurējā tilta asi.

Ir rezerves (avārijas) bremze, kas nostrādā, atslēdzoties darba aprīkojuma hidrosistēmas sūknim.

Tiek komplektēts ar bremzes pedāli ar itāļu ražojuma hidropastiprinātajiem.

 
© 2007, SIA "LatTrak". Visas tiesības ir aizsargātas.
Partnieri:
Izstrādāts studijā web-design.lv